.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گيلان به استقبال پاييز رفت


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، بارش باران كه از بامداد امروز در گيلان به ويژه در رشت آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.
اين بارندگي دماي شرجي هواي گيلان را كاهش داده و خنكاي پاييز را به استان آورده و اگر چه بارش‌هاي باران هواي استان را مطبوع كرده است، ولي هنوز كشاورزان موفق به دروي كامل برنج‌هاي خود نشدند و باران سبب خوابيدن خوشه‌هاي برنج در شاليزارها شده و كار برداشت برنج را مختل كرده است.
كارشناس هواشناسي گيلان در اين ارتباط به خبرنگار فارس اظهار داشت: به علت بارندگي، وضعيت برداشت و دروي برنج تا فردا دوشنبه در گيلان مناسب نيست و كشاورزان در نقاطي كه محصول خود را درو كرده‌اند بايد اقدام به جمع‌آوري آنها كنند.
سيدعلاء‌الدين حسيني با اشاره به وضعيت هواي استان اظهار داشت: از روز سه شنبه و تا پايان هفته جاري به دليل پايدار بودن هوا شرايط براي درو و جمع‌آوري محصول برنج مناسب‌تر مي‌شود و كشاورزان مي‌توانند در اين روزها نسبت به درو و جمع آوري محصول خود اقدام كنند.
وي گفت: هواي گيلان طبق پيش بيني‌هاي از قبل انجام شده، از امروز بارش باران در بيشتر نقاط استان آغاز شده و هوا رو به خنك شدن رفته است.
كارشناس هواشناسي گيلان خاطر نشان كرد: طبق نقشه‌هاي هواشناسي، هواي گيلان امروز همراه با كاهش نسبي دما و وزش باد و در برخي نقاط همراه با بارندگي و احتمال رعد و برق است.
وي اضافه كرد: هواي استان از فردا دوشنبه نيز ابري همراه با بارندگي، كاهش نسبي دما و وزش باد است و از اواخر وقت نيز كاهش ناپايداري پيش‌بيني شد.
حسيني به پيش‌بيني وضعيت هواي رشت تا روز چهارشنبه اشاره كرد و افزود: دماي رشت امروز 20 تا 26 درجه، دوشنبه دوم شهريور 19 تا 24 درجه، سه شنبه سوم شهريور 25 تا 26 درجه و چهارشنبه 20 تا 27 درجه است.
وي در پايان دماي ديگر شهرستان‌هاي استان را حداقل 18 و حداكثر 28 درجه تا روز چهارشنبه عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.